Wednesday 6 May 2015

Több magányos programra lenne szükségünk, de nem merünk egyedül mutatkozni - !!444!!!

Több magányos programra lenne szükségünk, de nem merünk egyedül mutatkozni - !!444!!!:

csillampauni:

allesklaara:

baranyfelhobodorito:

brbnca:

nyuzrum:

Tavaly voltam először egyedül koncerten és féltem tőle nagyon, de kurvajó volt, és azóta már moziba is mentem, és kiderült, hogy az is jó, sőt, bizonyos szempontból jobb is, mint nem egyedül. Most azt kéne kipróbálni, milyen egyedül utazni. Mondjuk akár messzire is.

Ezzel kísérletezem most en is, hogy gatyaba razzam magamat és ne fuggjek másoktól, de egyelőre döcögősen megy, mert egy kis hang a fejemben azt sulykolja ilyenkor, hogy nyomoronc vagyok :(

Lehet (sőt, biztos), hogy én vagyok a szarcsimbók, de úgy vagyok ezzel, hogy ha évente egyszer-kétszer elvonszolom magam moziba, akk százszor inkább megyek egyedül, mit valami spannal alibiből, aki zörög a kibebaszott kukoricával, meg faszságokat sugdos a fülembe, mialatt megy a film. A mozizás nekem mindig magányos dolog volt, mert nem tudok multitaskingolni, vagy filmet nézek, vagy dumálok, de a kettő egyszerre nem megy. 
Ha meg inni, vagy neadj’isten szórakozni megyek az egyetlen szem tényleg barátomnak nevezhető sráccal, akkor mindenki azt hiszi rólunk, hogy egy pár vagyunk, és nem tudok csávókázni, ami pedig lételemem. :/ Szar ügy, de nekem ilyen esetekben a társaság sokszor többet árt, mint használ.
Az meg, ha nyominak néznek ilyenkor, egy fikarcnyit sem idegesít, mert az vagyok. De furcsamód általában nem szoktak emiatt lesajnálni.

én nagyon szerettem egyedül moziba járni, nem tudom ez miért akkora trauma sokaknak. hát ott sötét is van, meg minden. kussban végig kell nézni a filmet.

koncertre meg buliba meg külföldi utazásra már nem mennék mondjuk, az már masszív dolog lenne

moziba és kiállításra sokkal királyabb egyedül

utazni még nem próbáltam, mert beszari vagyok

egyedül piáni meg már tényleg az alkoholizmus

Listen here noobz: egyedül mozi -pipa, egyedül kiállítás -pipa, egyedül koncert, sőt! egyedül fesztivál -pipa, egyedül meccsnézés -pipa, egyedül piálás -alap. Ezek közül koncerten, fesztiválon, meccsen úgyis össze lehet futni ismerőssel. Csak az egyedül külföldre utazás maradt ki, mert valljuk be az már túl hosszú idő társaság nélkül. De ja, közben érzem hogy ez kívülről furának tűnik - ezek szerint tévesen. De mondjuk magából a film/koncert/stb. élvezetéből nem von le semmit a társaság hiánya, csak a körítésből.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management